لحظات دافئة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لحظات دافئة

مكان بسيط بيجمع بين أرق وأصدق مشاعر لأحلى وأجمل حبيبين ~¤ô§ô¤~ أحمدومنى ~¤ô§ô¤~

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

فكرة القسم

كاتب الموضوعرسالة
أحـــمـــد
¨°o.O أمير العشاق O.o°¨
¨°o.O أمير العشاق O.o°¨
أحـــمـــد

ذكر عدد الرسائل : 2
المزاج : fallen in love

فكرة القسم Empty
مُساهمةموضوع: فكرة القسم   فكرة القسم Emptyالأربعاء مايو 21, 2008 7:00 am

حبيبتى منى

حبيت أعمل فكرة جديدة نكسر بيها أى حاجز موجود ونعالج من خلالها حجات كتير ، علشان كده فكرت فى قسم (قول اللى فى نفسك).

فكرة القسم 556654654

أوضح أكتر

فكرة القسم 556654654

عارفة يامنى.. طول عمرى بتمنى أرتبط بإنسانة تفهمنى وأكون أنا وهى واحد مفيش حاجة تفرق بينا أبدا ؛ عشان كده لازم نكون صرحا مع بعض مهما كانت الأسباب.

فكرة القسم 556654654

كل اللى بحاول أوصلهولك يامنى إن لو فى أى حاجة زعلتك منى متشتكيش لأى حد فى الدنيا دى غيرى ، أنا يامنى اللى هجبلك حقك حتى من نفسى ، جربى يامنى خليكى دايما أقرب الناس ليا وخلينى أقرب الناس ليكى وشوفى أنا هعمل إيه عشان أسعدك دايما ، صدقينى يامنى إحنا ملناش غير بعض فى النهاية والمفروض إننا هنبدأ مشوار كبير فى حياتنا.. مشوار مشترك كله مسؤلية وكفاح وأتمنى يكون كله حب ، والحب عمره مايستمر من غير مايكون فى صدق عشان كده أنا مش عايزك تخبى عنى أى حاجة يامنى.. لو فى حاجة زعلتك منى قوليهالى على طول وأوعى تترددى ، وأنا كمان لا يمكن هخبى عنك حاجة ولو زعلت منك فى حاجة أول إنسان هروح وأترمى فى حضنه وأشكيله همى هو إنتى يامنى.. إنتى يامنى مش حد تانى.

فكرة القسم 556654654

ياريت تكونى فهمتى وجهة نظرى وتعرفى إن أنا وإنتى واحد ، ملناش غير بعض ، وإن حياتنا هتكون مبنية على المبدأ ده إن شاء الله.. مشاكلنا نحلها بنفسنا مندخلش حد بينا أبدا وأنا بدورى هحاول أعمل كل اللى يسعدك إن شاء الله.

فكرة القسم 556654654

نرجع لموضوع القسم... فكرته باختصار يامنى اللى زعلان من التانى فى حاجة ومحرج يواجهه بيها يقولهاله هنا وأنا هدخل المنتدى من وقت للتانى عشان أقرا إنتى كتبتيلى إيه أو أكتبلك حاجة جديدة حسيتها من قلبى.

فكرة القسم 556654654

فكرة المنتدى جديدة يامنى مفيش إتنين بيحبوا بعض عملوها قبلنا ، عشان تعرفى بس نحن نختلف عن الأخرون (^_^)

فكرة القسم 556654654

على فكرة ياحبى المنتدى ده محدش يعرفه غير أنا وإنتى وبس يعنى كلمينى من قلبك ومتقلقيش أنا بس اللى هسمعه ، مممم تقدرى كده تقولى إن فكرة المنتدى هى جوابات العصر الحديث يعنى أنا وإنتى روميو وجوليت 2008 ^^

فكرة القسم 556654654

أخر حاجة عايز أقولهالك يامنى ربنا يارب مايجبش مشاكل أبدا ونفضل بعيد عن القسم ده

والسلام ختام
https://ahmed-mona.rigala.net

فكرة القسم
صفحة 1 من اصل 1